7 Mayıs 2014 Çarşamba

TARÇINLI KURABİYE
Merhaba arkadaşlar;
Yine uzun bir aradan sonra karşınızdayım ama acemiliğimi üstümden atamamışım ki hala cümlelerimi seçerken zorlanıyor ve heyecanlanıyorum.Bence heyecan güzel bir duygu:)O halde doğru yoldayım...
Sizlere tarçınlı kurabiye tarifimi vermek istiyorum,bu kurabiyeyi ilk 17 yaşında yapmıştım  ve ilk olarak büyük abim tatmıştı o gün nişastayı(artık nişastasız yapıyorum:)) biraz fazla kaçırmışım ki ufak bir boğulma tehlikesi atllattı :)Ben de hüsrana uğramıştım ama beğenmiş ki sonradan istemişti,bu yazımı okuyorsa onu o günlere götürmek istedim:))
En zevkli kısmı ise kurabiyeler pişince tarçına bulamak oluyor. Önceden bu işten büyük haz alan  yerimi küçücük kızım Efsun aldı:)Bugünlük nu kadar sıra tarifimizde;
malzemeler:
1 paket margarin
1 yumurta sarısı
1/2 s b pudra şekeri
1 tatlı kaşığı tarçın
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
Aldığı kadar un
Üzeri için:
Tarçın ve oudra şekeri
yapılışı:
Margarin, yumurta sarısı ve şeker krema gibi olana kadar ister elinizle ister mikserle karıştırın
diğer malzemeler eklenir
yumuşak bir hamur yoğurulur
istenilen şekil verilir
180 derecede çok pişmeden alınır
hemen tarçın ve cevize bulanır
****afiyetler olsun****

2 yorum:

  1. Ozledik seni burda canim. Tekrar hosgeldin :)
    Tarcin kokusuna bayilirim. Nefis olmus. Ellerine saglik tatlim :)

    YanıtlaSil
  2. tekrar geldim bakalım bu sefer ne kadar sürecek inş hiç aramız olmaz:)teşekkkür ederim julıacım;))))aynen tarçın hastasıyım...

    YanıtlaSil