13 Ağustos 2012 Pazartesi

Pofuduk Krep



                                                               POFUDUK KREP

       SELAMLAR:)Umarım haftaya pozitif başlamışızdır,her ne kadar hava bir açıp bir kapanıp içimizi sıksa da biz enerjimizden taviz vermeyelim hanımlar:))
Sayfama her gün yeni bir şeyler ekleme cabasındayım.Eski tariflerimi de görüntü kalitesinden dolayı az yayınlamaya başladım.Nasılsa Sahur için,Efsunum için bir şeyler hazırlıyorum,eşim de sağolsun bunları benim için kareliyor :)Bana da sizinle paylaşmak kalıyor...Bugün de pofuduk krep yayınlayalım dedim.Adı neden pofuduk krep derseniz??Efsun a ilgi çekici hale getiriyorum ki sevsin diye çok şükür o da seviyor:)Aslında iki çeşit krep yapıyorum bazen böyle pofuduk bazen de ince dürüm şekilnde...eğer arasında bir şeyler olarak yemek isterseniz kabartma tozunu eklemiyoruz ve daha cıvık bir hamur yapıyoruz.Eşim böylesini daha çok sevdiği için tercihimiz pofuduktan  yana:)Yanında beyaz peynir,kaşar peyniri, taze domates,salatalık  hatta biberle ve hatta uzerlerine bal damlatarak bööylee yukarıdan aşağıya doğru ımmmm çok lezzetli oluyor denemenizi tavsiye ederim:)))))))))
       
       MALZEMELER:
  • 1 yumurta 
  • 1,5 su bardağı süt
  • 1 tatlı kaşığı tuz
  • göz kararı un(tahin kıvamında olacak(kalın yaptığımız için katı olmalı eğer daha sıvı bi hamur istıyorsak unu azaltmalıyız)
  • 1 tatlı kaşığı kabartma tozu
     YAPILIŞI: 
  • Bir kaba yumurtayı kırıp sütü de eklyerek çırpıyoruz
  • Tuzunu ilave ediyoruz
  • Azar azar unu ekleyyoruz
  • Üstüne kabartma tozunu da ekliyoruz ve pürüzsüz olana dek çırpıyoruz
  • Krep tavsına az yağ damlatıp ısınmasını bekliyoruz
  • Kepçe yardımıyla birer kepçe koyoyoruz arkalı önlü kızarana dek pişiriyoruz
Umarım memnun kalmışsınızdır afiyetler olsun ....

2 yorum:

  1. çok güzeller ellerinize sağlık bu aralar çok sık yaptım ama yinede canım istedi:)))

    YanıtlaSil
  2. :)teşekkür ederim yorumunuzun benim için ayrı bir önemi var;ilk yorum çünkü:P)))))))))))))tanımadığım birisinden güzel yorumlar almak keyifliymiş :)

    YanıtlaSil