12 Nisan 2013 Cuma

Davet Sofraları 8

DAVET SOFRALARI 8

MASA DÜZENLEMESİ

SERVİS TABAKLARI

BARDAKLAR

ŞEKER VE MUMLAR

MASA DÜZENİ

MASA DÜZENİ

ANNEMİN HAŞHAŞLI ÇÖREĞİ

YURDAGÜL ANNEMİN KURU DOLMASI

ELMALI KURABİYE

YURDAGÜL ANNEMİN SANA BÖREĞİ

ÇITIR MANTI

YURDAGÜL ANNEMİN İÇLİ ÇÖREĞİ

PANCARLI PATATES PÜRESİ

DANTELLİ KEK(üstten çekim)

DANTELLİ KEK

PATATESLİ AÇMA BÖREK

ANNEMİN DENİZ KESTANESİ

PORTAKALLI KURABİYE

MİNİK TUZLULAR
SOL BAŞTAN;GAMZE,NİDA,HİLAL ,YELDA

GÖRÜMCEMİN HAVUÇLU KEKİ
                                                                                                                                                                                                                         
Güneşli bir günden selamlar;
Haftalardır yayınlanmayı bekleyen postum nihayet karşınızda:)Bütün kızlar toplandık :)Çok eğlenceli bir akşamdı.Uygun saat ve gün bulamadığımız için ben de akşam toplanalım istedim ki herkes gelebilsin, öyle de oldu bakmayın fotoğraftaki kişi sayısına biraz gecikenler oldu.Fotoğraf merasimimiz bittiği için tekrar çekim yapmadık.nerden başlasam bilmiyorum:)İlk önce hazırlık aşamasını anlatayım;tam anlamıyla imece usulü oldu.Sağolsunlar annem ,kayınvalidem,görümcem Melek,abimin eşi,arkadaşım Gönül ...Hepsine burdan tekrardan teşekkürler..Ben şunu yapayım ben bunu yapıyım dediler ben de geri çevirmedim.:)Kayınvalidem börekleri üstlendi:)annem tercihini haşhaştan yana kullandı haşhaşlı çörek ve yine haşhaşla yapılan tatlıları yaptı.Görümcemin şu sıra dadandığı ve bırakamadığı çok güzel havuçlu kekini yaptı.Arkadaşım Gönül son rütüşlarda çok yardım etti sağolsun.Günü akşam yaptığım halde zor yetiştirdim çünkü küçük cimcimemiz sanki inadına yapar gibi her organizasyonda hastalanıyor ve biz doktor ve eczanelerde dolaşıyoruz.Bu bana çok zaman kaybettirdi.Masam normalde büyük olduğu için açmayım dedim ve kurdum ,baktım ikramları koyunca yok sıkışık durdu geri her şeyi topla masayı aç tekrar düzenle:(Masayı ayrıntılı kurrmakla da çok uğraştım son anda da diğer hazırlıklarımı yaptım ama sonuç :)))işte orda bütün yorgunluğum bitti her şeyi çoooook beğendiler,ikram sayısını çok buldular.bir daha ki sefere ev sahibi sadece bir çeşit hazırlasın her gelen de bir çeşit yapsın kuralı konuldu.Mecbur razı olacakmışız:)Bir bakıma haklılar küçük bebeği olanlar var çalışanlar var hem hazırlık hem temizlik üstüne tekrar temizlik zor oluyor dediler.maksat beraber olmak ,bakalım kural işleyecek mi?:)))Tekrar masaya gelecek olursak;yemek takımım pembe ve mor renklerde,ben de masa örtüsünü beyazdan yana seçtim,ufak ayrıntıları da pembe ve mor olarak ayarladım.Masanın favorisine gelecek olursak annemin deniz kestanesi,herkes ilk defa tadıyormuş çok beğendiler.sonraki adım da ise kayınvalidemin kuru dolması ve börekleri oldu.Dantelli kek  de çok revaçtaydı veee minik tuzlularımız.Sırayla hepsini yayınlamaya bakacağım ,şimdilik hoşçakalın:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder