9 Nisan 2013 Salı

Davet Sofraları 4

DENİZ İN SOFRASI


ISPANAKLI GÜL BÖREK

MEKSİKA SALATASI

ZEYTİNYAĞLI YAPRAK SARMASI

PATATESLİ MUSKA BÖREK

KARIŞIK SALATA
,

YOĞURTLU KARIŞIK SALATA

            Merhaba sevgili dostlar;
               Size göre uzun bana göre kısa bir aradan sonra yine karşınızdayım:)Çalışma odasını kızımın odası ile değiştirince bilgisayarın kurulması biraz zaman aldı.Eşimin bilgisayarının klavyesinde biraz acemi olduğum :)için masaüstünün kurulmasını bekledim,beklerken de haliyle  eklenecek tarifler birikti.Kendi gnüm geçti,üstüne arkadaşların davetleri geçti sırayı söz verdiğim için onların masasını yayınlamakla başladım.Deniz Abla benim küçükken idol olarak gördüğüm bir kaç kişiden biri,annem her zaman onu örnek gösterirdi hala da gösterir ne zaman farklı bir tarif olsa onda görür ve tadardık sonra ben büyüdüm,gençkız oldum,evlendim,anne oldum(sanki zaman ben de hızlıca akıp giderken onda yerinde saydı:))) ) ama Deniz Abla hala aynı desem kesinlikle abartmış olmam hala çok genç,güzel,becerikli ....say say bitmez.Ben çok gördüm bu tarz sofraları onda, bir kez de sizinle paylaşmak istedim.Masanın favorisi meksika salata ile muska böreği oldu diyebilirim.Hepsini sırasıyla paylaşacağım inş şimidilik hoşçakalın.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder