16 Nisan 2013 Salı

Davet Sofraları 9

DAVET SOFRALARI 9


A

MANTARLI SALATA


PATATES SALATASI

ISPANKALI EL AÇMASI BÖREK

DOMATSELİ SUCUKLU BÖREK

ELMALI TART


TUZLU KURABİYE

ÇİLKELİ KEDİDİLİ PASTA

ÇİĞ KÖFTE
Merhaba;
 İki gündür hava karanlık olunca insanın da içi daralıyor.Tam bahar geldi diyoruz baharlıklar çıkıyor hoop ertesi gün tekrar kış gelmiş .Efsun bile şaşırdı zaten çok kışı sevmeyen ,bir çocuk tam yaz çocuğu altta şort hoş şimdi bunun yerini mini etek aldı üsttte askılı badiler, babetler...Sabah kreşe giderken tekrar yağmurluk botlarını giyince bi ters düz oluyor:)Dün misafirlerim vardı sevdiğim bir kaç ablamla beraber annem ve Deniz ablam  geldi.(Deniz ablamın sofrasını yayınlamıştım hatırlamak için tık tık)bol keyifli,sohbetli lezzetli bir gün geçirdik.Masamdakiler ise;
  • çiğ köfte(tevafuk eşim her misafirim geldiği anda çiğ köfte sipariş ediyor:P)
  • mantar salatası
  • patates salatası
  • domatesli sucuklu el açması börek
  • ıspanaklı el açması börek
  • mahlepli tuzlu kurabiye(anneciğimin yapıp getirdiği)
  • elmalı tart
  • çilekli kedidili pasta
Pazar sabahı uyandığımda kıpırdayamıyordum ,çok fena halde boynum tutulmuştu.Böyle ir ağrıyı daha önce hissetmemiştim.Aklıma ilk gelen soru ;bu ağrı geçmezse ben yarın nasıl ağırlayacağım misafirleri?İlk iş muscoril sürmek ve sıcak bir tülbentle sarmak oldu.Sağolsun kahvaltı ve akşam yemeğimizi canım eşim hazırladı:)(aslında arada bir kıpırdayamamak iyi oluyor)İnternetten boyun tutulmasına bakınca 2_3 gün sürer  yazısını okuyunca :(annemle bir telefon trafiği yaptık .İşin diğer bir kötü kısmı da annemler eve boya badana yapıyorlardı (evden hepsini hazırlayıp getirmesi imkansızdı)o halde de olsa bana tuzlu bir çeşit yapmış işte anne yüreği:)Ertelemek istemiyordum hem uzun zamandır istenip de ayarlanamamıştı hem de kendimi o gune ayarlamıştım.Vazgeçmek yok Şeyda dedim.Ağrıyı en azından minimum seviyesine indirmek istedim yoğun çabalar sonunda az da olsa, Allah ın izniyle  başarmış oldum.Bilin bakalım başka ne oldu ?Tabi ki ben eve ne zaman  misafir davet etsem Efsun hasta oluyor ya tevafuk yine ateş 37 dereceyi gösteriyordu.Neyseki babası ona süpriz bir fener almış Efsun da  bir anda iyileşti:)Erken de uyuyunca ben de başladım hazırlıklara ...Çok şükür ertesi günü de alnımın akıyla atlatmış oldum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder