27 Kasım 2013 Çarşamba

Davet Sofraları...







BARBUNYA SALATASI 

PATATESLİ KEK

BAHARATLI MİNİKLER

GÜL BÖREĞİ

EZME,TURŞU

321 POĞAÇA

ISPANAKLI BÖREK

KREMALI KURABİYE

TAHİNLİ KURU BAKLAVA

ZEBRA PASTA



KAPALI BİR HAVADAN TÜNAYDIN;
Sorumluluklarımn farkındayım ve burdayım,arayı uzatmadan geleyim dedim:)))Bugün bol resimli bir post yayınlıyorum...Geçtğimiz cumartesi eşimin amca kızları geldi  çok güzel ,keyifli bol muhabbetli bir gündü.Farklı tarifiler denemek istedim,barbunya salatasını çok yedim ama hiç yapmamıştım,ilk sıraya onu aldım.Söylememe gerek var mı börekler tabiki Yurdagül annemden;)Ne şanslıyım de  mi?:)Şaka bir tarafa misafirim olduğu zaman böyle yardımlaşmak çok iyi oluyor hem de insana kendini iyi hissettiriyor ...Meşhur 321 poğaçasını duymuşsunuzdur sanal alemde bir ben yapmadım galiba,sağolsun annem böreklerden sonra ona da bir el attı:)Bende tuzlu olarak patatesli kek ile baharatlı miniklerimi yaptım ,ikisi de çok pratik oldu benim için,tatlı olarak da kremelı kurabiye ve zebra keki instagramda yeni tanıdığım çok beğendiğim müthiş becerikli sevgili Muna Mutlu dan aldım.En sonda tahinli kuru baklava var... sözü fazla uzatmadan ayrıntılara geçip tarifleri vereyim.Hoşçakalın... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder