20 Kasım 2013 Çarşamba

Davet Sofraları






ZEYTİNYAĞLI YAPRAK SARMASI

KÖZLENMİŞ KIRMIZIBİBER


HAVUÇSALATASI

FIRIN PATATES

BÖRÜLCE SALATASI

RULO PEYNİRLİ BÖREK

ERİK KOMPOSTOSU

MERCİMEK ÇORBASI


MUHALLEBİLİ KADAYIF PASTASI
Merhabalar;
     Yine uzun bir aradan sonra bloğuma kavuştum,ihmalkarlık ve gelişen teknoloji beni burdan uzak tutuyor ama ayrı kalamadım ve birikmiş tariflerimi paylaşmaya geldim...Bu aslında eylül ayında yayınlanması gerekiyordu şimdi kısmet oldu:)Hep bahsettğim canım ablalarım var benim Eda.Yelda,Nida ...Her zaman abla gördüğüm, bütün içtenliğimle ,samimiyetimle sevdiğim bana gerçekten abla olanlar...Sevincimde,üzüntümde her anımda yanımda olanlar...Önceden de bahsetmiştim 5 kızkardeşler diye işte diğer ikisi ikiz olanlar içindi bu davetim Tuğba Bolu Abant İzzet Baysal Fizyoterapistliği kazandı ,beraber kutlayalım dedik ,sağolsun yine büyük yardımcım Yurdagül annem yemekleri kazırladı ben de diğer ikramları...
     
      MENÜ:

  • Zeytinyağlı yaprak sarması
  • Közlenmiş kırmızı biber(yazdan hazırladığım kurtarıcı mezem)
  • Havuç salatası(görümcem melek yaptı)
  • Çoban salatası
  • Börülce salatası(yeni keşfim tarifi yakında inş )
  • Rulo börek(o anda icat ettğimiz bir börek güzel oldu)
  • Erik suyu
  • Adana kebap(bir gün öncesinde hazırlayıp dolapta beklettim ama malesef fotoğrafını çekememişim)
  • Karnıyarık(annemden)
  • Pilav
  • Mantı(yine bir gün öncersinden annemle hazırladık)
  • ve muhallebili kadayıf

3 yorum:

  1. Sofraya ayri, yemeklere ayri bayildim canim :) Ellerine saglik...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım,sen beğendiysen ne mutlu bana...:)

      Sil
  2. Şeydam ellerine sağlık bi tanem bizi çok güzel ağırlamıştın, hazırladıklarının hepsi birbirinden lezzetliydi, becerikli gelinimiz sana nazar değmesin

    YanıtlaSil