18 Ağustos 2012 Cumartesi

Perdeli Pilav

 PERDELİ MAKLUBE

AY YILDIZLI MAKLUBE
 Herkese günaydın,arefe günü keyifler umarım yerindedir.Ben de sabah sabah yeni yazma  çabasındayım bir kaç gündür malum bayram telaşından blogla çok fazla ilgilenemedim.Dün yayınladığım maklubeyi 3 gün önce yayınlıyordum ki yanlışlıkla sildim ve o anda geri de almadım o kadar verdiğim emek harcadığım zaman boşa gitmiş oldu:(((((Yazı yazmak da çok uğraştırıcı,başlığına,imlasına,dil bilgisine,konuyu bağlamaya bir sürü vakit harcıyor insan(varsa bi kusurumuz affola:P)Bakmayın bana şikayetçi değilim aksine hevesim hiç kaçmadı her gün bir  değil daha fazla tarifler paylaşmka istiyorum ama her zaman olmuyor.Hazır bugün Efsun da yok,babasıyla gezmeye gittiler ben de fırsattan faydalanmak istedim:) Bunlar,dün verdiğim maklubenin bir benzerleri,içerik aynı hemen hemen  oyüzden tekrar yazmıyorum bakmak isteyenler buraya tık tık:) Biz yoğurtları kaselere koyuyoruz ki salatanın suyu ile birbirine karışıp tatları bozulmasın.Böyle olunca birer kase çorba koymak için de yer kalıyor,tasarruf güzel:) İşi biraz modernize ettik :p Malum çorbasız iftar olmaz:)Ay yıldızlı maklubemiz nasıl ama:)Yemek yapmayı bir sanata,eğlenceye dönüştürmek çok basit,zaten yaptığımız işleri severek yaparsak  inanılmaz güzel sonuçlarla karşılaşabiliyoruz.Bu konuyu ayrı olarak ele almayı düşünüyorum:)))Şimdilik 3 çeşit maklube paylaştım 3 üde perdeli(yufkalı)inş ilerde diğerlerini de yazacağım...Afiyet olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder