9 Ağustos 2012 Perşembe

Yelda Abladan Lezzet Şöleni

Sıze uzuuun bir masa ve bir dolu lezzet...Hepsi harika görünüyor sadece görüntü kalitesizliği var artı tabakların üzerindeki streçleri de çıkarsak hiç de fena olmazmış(ama ben yine de paylaşmak istedim çok güzeller çünkü) ama inanır mısınız  herkes masaya geçmeden bi kaç kare almam lazım dedim millet beni bekliyor ben sandalye tepelerinde görüntü almakla meşgulüm:P o yüzden çok fazla ayrıntılara takılamadım...gelelim bu sofranın sahibi kim?Kendileri eşimin teyzesinin kızı ama benimde öz teyzemin kızı gibi çok samimiyizdir:)5 kızlar 5 tanesi de ablam ve kızkardeşim gibi çok seviyorum hepsini burdan da belirtmek istedim:) artı bi parantez açmak istiyorum babası rahatsız biraz ameliyat olacak en azından bunu okurken  Allah şifa versin derseniz çok makbule gecer şimdiden sağolun..Pasta börek konusunda üstlerine yok diyebilirim en az 10 15 çeşit mutlaka hazır oluyor ....şimdilik fotoğrfalara bakın en kısa zaman da tarifleri de ekleyeceğim inş..HOŞÇAKALIN... İşte Yelda ablanın muhteşem sofrasından lezzet kareleri



PATATES TOPLARI

BATON PASTA

PATATESLİ KIYMALI BÖREK

TANDIR BÖREĞİ
KRALİÇE TATLISI
TIRAMİSU,PUDAR ŞEKERLİ KATKAT MİLFÖY
PEYNİRLİ ÖRGÜ
TAVUKLU BARBUNYA SALATASI,MAKARNA SALATASI
MANTARLI,MISIRLI SALATA
YALANCI MANTI








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder