6 Haziran 2013 Perşembe

Davet Sofraları 10

Ayakta olan herkese iyi geceler;)
Benim gibi uyku sorunu yaşayan varsa Allah yardımcısı olsun.Uyku tutmamışken yeni postu yayınlayım dedim.Bu ay Hilal'de toplandık.Hilal de benim gibi akşama organize etti.Aynı benim gibi olmuş zavallım bi taraftan çocuğu hastalanmış onunla ilgilenmiş bi taraftan da hazırlık yapmış .Ertelemek de istemememiş.Hilal bütün hazırlığı tek başına yapmış ne anne ne kayınvalide ;)(duymasınlar)Maşallah Hilal e... ve kayınvalidesi ile beraber(dublex) oturuyor, kayınvalidesi umreye giderken 100kişilk yemek verilmiş ,nerdeyse bütün hepsini Hilal yapmış bugün duydum;)Hilal dayanıklı ben olsam ezilir giderdim herhalde;)MAşallah diyelim,masadaki her şey mükemmeldi .ellerine sağlık Hilal cim ..Ben de sıcağı sıcağına paylaşmak istedim telefonumdaki blog uygulamasından yazıyorum çok daha kolay;)makınayı yanımda taşımak eziyetli olacağı için misafirliklerde telefonla çekiyorum kusura bakmayın hoşçakalın hayırlı geceler
MENÜ:
1.mercimek köftesi
2.közlenmiş patlıcan salatası(masanın gözdelerinden ,ilk fırsatta deneyeceğim)
3.zeytinyağlı yaprak sarması(bir düdüklü anında bitmiş şok olduk nasıl bitirdik diye;)))

4.peynirli poğaça
5.bayatlamayan boş poğaça
6.yufkadan patates böreği(el açması zannettik öyle görünüyor ama tadı hazır yufka gibi değildi çok güzel olmuş)
7.tarçınlı kurabiye
8.kedidili ekleri
9.ıspanaklı Kremalı kek
10.deniz kestanesi
11.makarna salatası(çekmeyi unutmuşum)
























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder