3 Haziran 2013 Pazartesi

Domates Soslu Köfte





KREMALI DOMATES ÇORBASI

FIRINDA PATATES

Yine bir köfte akşamı....

 Uzun bir aradan sonra burda olmak güzel...Sınavların  bir an önnce bitmesini o kadar çoook istedim ki...Bana göre uzun bir kışın ardından baharın gelmesi ile yazı iple çeker oldum ,derslerden çok sıkıldım, tarifler her zamanki gibi birikti ve ben paylaşmak istedim.Masam da bana göre tek bir kusur var (yayınlamayacaktım ama paylaşmak istedim)bu yemek aniden çıktı;kızım da renkli tabaklar olcak illa diye tutturdu:) Masa örtüm de yeni yıkanınca ütülemey fırsat kalmadı,o bakımdan görmezden gelebilirsiniz...:)
FIRINDA MANTAR
SEMİZOTU SALATASI







Tam işlerimi halledip dinlenmek isterken ;yemek olarak da makarnayla geçiştirelim bu akşamı derkeeen;bizimkilerin canı aniden köfte çekmez miii bana  da uygulamak düştü:)İlk olarak köfteyi hazırladım onlar fırında pişerken;patates ,biber ve patlıcan(fırında kekikli patlıcan da nefis oluyor pişmesi biraz uzun sürünce paylaşmak nasip olmadı)kremalı domates çorbası ve yoğurtlu semizotu da hazır olunca bize de afiyetle yemek düştü.En önemlisi de yaptıklarımın hiç kalmadan bitmesi benim bütün yorgunluğumu aldııı götürdü:)İşte yemek hazırlamanın en güzel tarafı bu;lezzetli bir yemeği ;eşinle ,dostunla, huzurlu keyifli bir şekilde yenilmesi (herkes yemek yerken;ev sahibi bu tabloyu içten içe tebessümle izler:) )
    Arkadaşlar bugünlük benden bu kadar herkese ailesiyle eraber huzurlu günler....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder