18 Aralık 2012 Salı

Davet Sofraları




YİNE YELDA:)))))))))
YELDANIN LEZZETLİ VE GÖRKEMLİ SOFRASI





Narekşili  Salata

Zeytinyağlı Yaprak Sarması

Brokoli salatası

Patatesli Peynirli Kek

Minik Kumpirler

Zeytinyağlı Barbunya

Közlenmiş Kırmızbıber

Erzincan Çorbası

Pirinç Pilavı,Kavurma,Körili Tavuk But

 

Kalburabastı
                  Selamlar,bloğuma arada bir ugrayıp yeni post hazırlamayı sevmiyorum:(  Haftalık eklemek istesem de malesef olmuyor.Tek sebep pc nin başına geçip siteye odaklanmak o da benim için her zaman mümkün olmuyor.Kızım tekrar kreşe başladı o kreşteyken ben dgs sınavına çalışıyorum artı başka başka şeyler...Elimde kendı yaptığım yazılmayı bekleyen cok tarıf var,ama öncesınde Yelda ablama olan sözü tutup onun yine muhteşem sofrasını anlatmak istiyorum.Yeldayı hatırlamak isteyenler tık tık.:)gelelim neler hazırladığına;
  • Nar ekşili karışık salata
  • Zeytinyağlı yaprak sarması
  • Zeytinyağlı barbunya
  • Brokolı salatası
  • Patatseli peynirli kek
  • Minik kumpirler
  • Közlenmi kırmızıbıber  
  • Erzincan çorbası
  • Kuşüzümlü ve fısıtklı pirinç pilavı
  • Kavurma
  • Körili tavuk but  
  • Kalburabas
İnşallaah tarıfleri en kısa zamnda paylaşmak ümidiyle hoşçakalın...  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder